Chord Terbaru

Sultan - Terpaksa Aku Lakukan

Kord gitar | Kunci gitar | Chord Gitar | Lirik Lagu Sultan - Terpaksa Aku Lakukan

Am                        Dm
Terpaksa... terpaksa aku lakukan
E                      Am
Bukan niat untuk meninggalkanmu
F                     Dm
Cinta yang pernah aku alami
    B                  E
Tiada lagi aku miliki

Am                  Dm
Ku tahu engkau menyayangi aku
E                  Am
Biarlah... biar aku yang mengalah
F               Dm
Hatiku masih sayang padamu
     F              E             Am
apakan daya takdir menentukan

   Dm                        G
(*) Padamu Tuhan ku memohon doa
    C                     Am
     Agar kau bahagia disamping dia
    Dm                   G
     Ku ingin melihat engkau bahagia
    C                       E
     Jangan hampakan orang tuamu

                    Am            Em
Reff :  Berakhirlah sudah kisah cinta kita
                  Dm            G             C
         Yang kita bina sewaktu bersama
           Dm                                   Am
         Akan aku kenang... kenangan cinta berdua
                F          E            Am
         Biar menjadi sejarah hidupku

Melodi : F Am F Am
             Dm Am B E

Back to : (*), Reff

           Am       Em
Biar ku sendiri untuk selamanya
             Dm          G           C
Tak mungkin aku jatuh cinta lagi
    Dm                     Am
Cukuplah sekali hati telah dilukai
         F             E                 Am
Akan aku jadikan pengalaman hidupku

Am                        Dm
Terpaksa... terpaksa aku lakukan
E                      Am
Bukan niat untuk meninggalkanmu
F                      Dm
Cinta yang pernah aku alami
              F      E      Am
Tak mungkin lagi aku miliki...
              F      E      Am
Tak mungkin lagi aku miliki...
              F      E      Am
Tak mungkin lagi aku miliki...

Title: Sultan - Terpaksa Aku Lakukan
Posted by:Krisnanto
Published :2014-05-22T01:40:00+07:00
Rating: 5
Reviewer: 2376 Reviews
Sultan - Terpaksa Aku Lakukan

Artikel Terkait :

: Posted on - 01.40


Copyright © kumpulankordgitarterbaru.blogspot.com, All Rights Reserved.
Powered by Blogger