Chord Terbaru

Ainan Tasneem - Aku Suka Dia

Chord gitar | Kunci gitar | Chord guitar | Lirik Lagu Ainan Tasneem - Aku Suka Dia

Intro : D  A  Bm  G

D                          A                                  Bm
Aku lihat dia di sana, aku ingin mendekatinya
                                      G
Aku cuba mengampirinya
                                 D
Lalu aku menyapa dia

D                                   A
Dia pun membuka bicara
                                         Bm
Dan aku mulai mengenalnya
                                     G
Kita mulai bermain mata
                                      D
Mula timbul rasa bahagia

Reff :
  D      A                    Bm
  Bila dia mendekati diriku
  G                           D
  Hatiku rasa sesuatu
  D      A                         Bm
  Bila dia senyum pada diriku
  G                                 D
  Hatiku rasa tak menentu

Interlude : D  A  Bm  G

D                                    A
Kekadang hati ku bertanya
                                    Bm
Adakah dia dah berpunya
                              G                                 D
Kerana diriku berasa, aku jatuh hati padanya
D                             A                                 Bm
Aku ingin memilikinya, aku ingin menjaga dia
                                  G
Aku ingin mencinta dia
                                       D
Aku ingin hidup dengannya

Kembali ke Reff

D                     A                          Bm
Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
G                              D
Untuk meluahkan rasa
D                     A                       Bm
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
G                                D
Menunggu cinta darinya

Interlude : D  A  Bm  G

D                          A        Bm
Ku terima satu nota..darimu..
                              G           D
Yang tertulis 'Aku suka kamu'

Kembali ke Reff

D               A                           Bm
Akhirnya kini ku kan mampu ceria
G                             D
Diriku sangat gembira
D               A                   Bm
Akhirnya kini aku mulai bahagia
G                               D
Menerima cinta darinya

D    A        Bm   G             D
Uooo…uooo…aku suka dia
Title: Ainan Tasneem - Aku Suka Dia
Posted by:Krisnanto
Published :2014-04-27T13:05:00+07:00
Rating: 5
Reviewer: 2376 Reviews
Ainan Tasneem - Aku Suka Dia

Artikel Terkait :

: Posted on - 13.05


Copyright © kumpulankordgitarterbaru.blogspot.com, All Rights Reserved.
Powered by Blogger