Chord Terbaru

Sharm - Maafkan Aku Jentayu

  C                     G
maaf ku mulaikan pertemuan ini
   Am                      Em
hingga ku sedari kau takkan pergi
  F                      C
kini ku sesali apa yang terjadi
  F                   G
tiada niatku untuk melukai..

    C                      G
mungkin kuterlupa ku tidak sempurna
  Am                      Em
ingin miliki jentayu yang terindah
    F                       C
kau bebas berterbangan di langit biru
   F
dengan bujuk rayu
          G
kaupun ke pangkuanku woo oo..

Reff I:
          C              F
  maafkan aku mencuri hatimu
          G               C
  maafkan aku membuat kau rindu
  C-Em/B   Am             Dm
   maafkan aku buat kau menangis
        G               C
  jika ini aku juga begitu..

    C                        G
kau terindah yang pernah aku miliki
  Am                     Em
bagai salju putih hatimu nan suci
  F                    C
maafkanlah aku luka ku dustai
   F                      G
ku bersumpah tiada niatku begini...

Musik : C F G C C-Em/B
        Am Dm G C

Reff II:
         C             F
  maafkan aku mencuri hatimu
          G               C
  maafkan aku membuat kau rindu
  C-Em/B  Am             Dm
   maafkan aku buat kau menangis
        G               C
  jika ini aku juga begitu..

          C              F
  maafkan aku wahai jentayuku
      G                  C
  aku merindu namun ku malu
   -Em/B Am                 Dm
  oh jentayu tolong maafkan aku
          G                    C
  berat hati ku tuk meninggalkankanmu

   C                     G
andai satu hari kita kan bertemu
  Am                       Em
sudikah kau tersenyum lagi padaku
  F                     C
benar ku tlah melukakan hatimu
  F                    G
keterpaksaan membuatku begitu woo
        C
maafkan aku..

Title: Sharm - Maafkan Aku Jentayu
Posted by:Krisnanto
Published :2016-11-26T17:49:00+07:00
Rating: 5
Reviewer: 2376 Reviews
Sharm - Maafkan Aku Jentayu

Artikel Terkait :

: Posted on - 17.49


Copyright © kumpulankordgitarterbaru.blogspot.com, All Rights Reserved.
Powered by Blogger