Chord Terbaru

Wings - Belenggu Irama

Kord gitar | Kunci gitar | Chord gitar | Lirik Lagu Wings - Belenggu Irama

Dm   G    F           Dm
Hari-hari bagaikan berlari
F          G              A      
Tiada sesaat berhenti
Dm           G      F     Dm
Aku yang masih berdiri
F       G                 A    
Tiada arah yang pasti

Dm          G  F         Dm
Apakah aku sudah mati
F         G       A
Dalam dunia ini
Dm      G        F     Dm
Biarpun masih berdiri
F        G            A
Tiada siapa peduli

Bb             A
Aku terikat tanpa tali
Bb              A
Aku berdiri tanpa bumi
Bb                A
Aku berkata tanpa suara
Bb             C                   Dm
Aku menangis tanpa airmata

Dm          G  F          Dm
Apakah aku sudah mati
F          G       A
Dalam dunia ini
Dm      G         F     Dm
Biarpun masih berdiri
F        G           A
Tiada siapa peduli

Bb                A
Perintahmu adalah belenggu
Bb                            A
Menggenggamku dengan kuasamu
Bb                           A
Membuat aku menjadi layu
Bb               C                     Dm
Dalam suasana yang masih baru

Bb                  A
Bilakah akan berhenti bicara
Bb                     A
Untuk melihat apa yang melanda
Bb                   A
Angkaramu kepada irama
Bb                 C                             Dm
Yang telah beku Selama kau berkuasa

Title: Wings - Belenggu Irama
Posted by:Krisnanto
Published :2014-07-11T18:05:00+07:00
Rating: 5
Reviewer: 2376 Reviews
Wings - Belenggu Irama

Artikel Terkait :

: Posted on - 18.05


Copyright © kumpulankordgitarterbaru.blogspot.com, All Rights Reserved.
Powered by Blogger