Chord Terbaru

Wings - Aku Pun Tahu

Kord gitar | Kunci gitar | Chord guitar Wings - Aku Pun Tahu

Am                                 Dm
Nada yang engkau lafazkan
E                    Am
Timbulkan sangsi
Am                            Dm
Hinggakan memaksa aku
E              Am
Bertanya lagi
Am                              Am
Adakah engkau masih Merasakan cintaku
Am                        Am
Atau sudah bosan Dengan cara hidupku

G              C
Aku pun tahu
G                 C
Kesalahanku
Dm                F
Meniggalkanmu
     G
Selalu
Am                       G
Adakah kita berbeza
Am                      G
Dengan cara begini
Am                       G
Tiadakah jawapannya
         F           G    Am
Agar cinta punya erti
Am                            G
Engkau punya cita-cita
Am                    G
Aku punya mimpi
Am                        G
Dapat kita mendirikan
          F              G            Am
Percantuman mahligai cita-cita
        Am
Dan mimpi Nada apa itu
          Am    
Yang bermain di benakku
Am        
Nada percantumankah
      Am      
Yang kurindu darimu
Title: Wings - Aku Pun Tahu
Posted by:Krisnanto
Published :2014-07-11T18:01:00+07:00
Rating: 5
Reviewer: 2376 Reviews
Wings - Aku Pun Tahu

Artikel Terkait :

: Posted on - 18.01


Copyright © kumpulankordgitarterbaru.blogspot.com, All Rights Reserved.
Powered by Blogger